در ملاقات با رئیس سازمان تامین اجتماعی؛
تابش بر حل مشکلات بیمه ای جامعه کارگری استان یزد تاکید نمود


یزدفردا "سرویس خبر"روابط عمومی"نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس سازمان تامین اجتماعی و معاونین وی بر پیگیری و مرتفع شدن مسایل و مشکلات حوزه درمان شهرستان اردکان و مشکلات جامعه کارگری استان یزد تاکید کرد.

"محمدرضا تابش" در این دیدار با اشاره به اینکه شهرستان اردکان بعد از مرکز استان بیشترین تعداد بیمه شده تامین اجتماعی را به خود اختصاص داده است افزود: این میزان با توجه به رشد اقتصاد شهرستان و افزایش جمعیت کارگری سیر صعودی خواهد داشت که لازم است نسبت به برطرف شدن دغدغه ها و مشکلات حال حاضر در حوزه درمان و تسریع در ارتقا درجه درمانگاه تامین اجتماعی و تامین تجهیزات مورد نیاز آن چاره اندیشی گردد.

تابش با تشریح برخی از مشکلات جامعه کارگری استان در حوزه تامین اجتماعی خواستار بررسی این موارد و تفویض برخی از اختیارات به استانها جهت تسریع در حل آنها شد.

نماینده مردم اردکان همچنین از رئیس سازمان تامین اجتماعی دعوت نمود تا در سفر به استان یزد از نزدیک مسایل و مشکلات را بررسی نماید.

رئیس سازمان تامین اجتماعی نیز با تجلیل از مردم استان یزد افزود : بخشی از موارد مطروحه که از اختیارات مدیر عامل است ، اقدام خواهدشد و برخی دیگر نیز با طرح در هیات مدیره قابل پیگیری خواهد بود.

"حافظی" با بیان اینکه برای رفع خلاهای قانونی گروهی مامور بررسی و برخی تجدید نظرها در قانون تامین اجتماعی که مصوب سال 54 است شده اند اظهار امیدواری کرد تا با کمک مجلس قانونی مطابق با نیازهای حال حاضر به تصویب برسد .

وی گفت: در آینده نزدیک بنا داریم تا با اخذ قرارداد با بیمارستان های دولتی تمام بیمه شدگان تامین اجتماعی بتوانند همانند بیمارستان های تامین اجتماعی از خدمات بیمارستان دولتی نیز بهره مند شوند.

"براتی" مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی در این دیدار در خصوص حل و برخی از مشکلات بیمارستان شهدای کارگر استان یزد نیز قول مساعد داد.

در این جلسه مدیرکل تامین اجتماعی و کار و امور اجتماعی استان، دبیر اجرایی خانه کارگر و جمعی از نمایندگان جامعه کارگری استان نیزحضور داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا